"Patah Seribu" ala Shila Hamzah

Walau kau tiada di sini
Ku tetap ingat semua pesanmu
Ku hidup seolah-olah kau masih ada
Bisikan kata kepadaku

Bilakah kau akan utuskan surat buatku
Aku terus menunggu tibanya kata cintamu

Oh.. patah seribu hatiku
Bila mengenangkan segala yang kita bina bersama
Haruskah ku lupa kerna engkau telah pergi

Biar pergimu tanpa relamu
Namun hatiku tetap rasa
Kejamnya kau meninggalkanku dengan nota-nota
Cinta buat kita berdua bila kan ku bisa menerima ketiadaanmu
Kan ku bakar semua hapuskan semua kenangan

Patah seribu hatiku
Bila mengenangkan segala yang kita bina bersama
Haruskah ku lupa kerna engkau telah pergi

Sayangku mohon padamu
Segera tinggalkanku
Pergilah kau ke tempat yang kau tuju
Pasti ada hikmah buatmu dan juga buat diriku
Pergilah…


nper aku letak benda nie..
ntah lah..huhu
haru pulak rasanya sekarang nie..
tak tahu ape yang aku rasa..
sekolah tak lama dah..
aku rasa..tak ade perasaan..
tak macam tahun2 sebelumnya,i am so excited to go to school..
now it seems..
empty..



hmm..
and that guy..
he means a lot to me..
maybe he doesnt know it..
but he really means a lot to me..
he's a like another perfect gift that Allah gave me..
he makes me happy a lot..
he's always with me when i am sad..
hehe..
tapi semuanya macam berlainan sekarang..
kita macam dah tak sehaluan..
ntah lahh..
maybe salah aku..
yea,memang salah aku..
aku tak pandai hargai perasaan orang yang dah terlalu banyak berkorban..
tak pandai nak jaga cinta yang diberi pada aku..
aper aku nak buat sekarang?
talk to him?no!
he'll be mad!
sebab dia cakap rasa sayang dia tak pernah berubah..
what should i do??
i dont know how to change myself..
i am totaly not perfect..
and i love him so much..



setiap perkataan yang keluar daripada mulut aku nie..
macam *** aje kadang2..
mesti ada yang tak kena..
does he know how much i hate situation?
does he know how much i hate being mad at him?
does he know how much i do think about him everyday?
does he know how much i am afraid to lose him?
aku sayang dia..
awak..
maafkan saya kalau saya bertindak di luar dugaan..
macam saya cakap semalam..
i'll do anything,k..
saya akan cuba pertahankan selagi mampu..
and selalu ingat pesan saya..
tell me if u dont love me anymore..
because i will always do love u..
^_^

1 comment:

  1. reen follow kat sini.. hehe :) untung la dah dpat pointer 4.0.. :)

    ReplyDelete

Leave your lovely thoughts here :)
Tinggalkan kata-kata manis anda di sini :)

Y
Aching hearts :(
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...