School Holiday Is Almost Over..

okay fine..
school holiday is almost over..
aku balik maktab isnin nie..
pagi2..
nak rebut katil..huhu
takk..
saja aje..
nak balik awal..
malas dah nak menyiksa diri aku sendiri..
hehe..
okay..tahun nie spm..
selain daripada nak kejar spm..
kena kekalkan pointer..
heii..ntah lahh..banyak nyer keje..
kena jugak rapatkan hubungan dengan Allah..
supaya aku sentiasa tenang..
tahun2 exam nie..



azam?
aku tanak letak azam banyak2..
aku cuma nak jadi lebih baik daripada dulu..
aku nak jadi lebih baik..
step by step..
mungkin da tiba masanya untuk aku jadi lebih matang..
belajarlah anisah..
belajarlah untuk jadi lebih baik..
nanti kau takkan ada ibu n ayah nak teman kau..
kau takkan ada sape2 nak temankan kau..
spm dah dekat..
jangan main2..
=)..
tau tak..
kenyataannya..aku takut..aku sedih..
aku rasa nk menangis..
aku gemuruh..



tapi orang cakap..
kite kena terima ketentuan Allah..
dia tau apa yang terbaik untuk aku..
aku cuma kena usaha..
aku ada kawan2?
aku ada keluarga?
aku ada orang yang sayangkan aku?
sebenarnya..
aku cuma kena belajar..
terima..
apa yang baik untuk aku..
telan..
apa yang sempurna untuk aku..
walaupun pahit..






Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Leave your lovely thoughts here :)
Tinggalkan kata-kata manis anda di sini :)

Y
Aching hearts :(
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...