Cuti Tahun Baru

uih2..
huhu..im home lahh..
best nyaa..dah beberapa hari aku termimpi2..
termasuk dalam kelas add math..haha
tak adalah..
habis aku kalau berangan dalam kelas add math...
silap2 cikgu yati baling duster kat muka aku..
 tak pasal2 jer..haha
i am getting better there..
a lot better..
and i am starting to feel how fun fizik is..
belajar radioactive tu..best..xD
now..
mak aku nak masukkan adik aku kat asrama..
sangat merisaukan..
rasa macam tak nak bagi je..
takut nanti bergaul dengan budak bukan2..
buat kerja bukan2 kat asrama tu..
hisap rokok ke..
tgk pornografi..haha..skema pulak aku nie..
tapi serius aku takut..
aku sayang adik aku..
aku tengok kawan2 lelaki aku dulu tu berubah dengan drastik..
aku takut adik aku jadi macam tu jugak..
kang takut dia berjaga malam..
dalam kelas ngantok..
takut dia leka dengan kawan2..
homework tak buat..tak belajar..
ish..risau tau..hmmmm..
aku nak adik aku berjaya..
takkan aku sorang je berjaya..kan..
bangganya aku kalau ada adik lelaki yang berguna..
=)



orang cakap..
hidup biarlah berpegang pada 3 tempoh waktu..
semalam, esok, dan hari nie..
semalam dah lama berlalu..
memang takkan datang balik..
bak kata ustaz aku, menangis guling2 pun tak dapat balik ke hari semalam..huhu
hari esok belum pasti untuk kita..
entah2 kejap lagi mati..sape tau??
semakin usia kita bertambah semkain kita mendekati kematian..
jadi jadikan lah hari nie hari yang terbaik..
jadilah manusia yang lebih baik setiap hari..
lagipun memang itu pun azam aku tahun ini..
simple..
just jadi lebih baik..
aku dah besar..kena berubah..
kita sama2 berubah yea..hargai masa kita..
and btw,awak!
saya rindu awak!
camat malam.....

1 comment:

Leave your lovely thoughts here :)
Tinggalkan kata-kata manis anda di sini :)

Y
Aching hearts :(
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...