Last Holiday Before SPM !


helo world..good morning..
haha(dah tengah hari punn)..
okay2..
saya tengah sakit hati sekarang..
saya tak nak bermasam muka..
nanti berkedut..
nanti tak cantik..xD
saya nak cakap pasal spm saya..
huhu..
awat lah aku guna saya sekarang nie..
huhu,,okay2..back to normal..




nie..
cuti sekolah is coming soon..
means,means,MEANS???
aku dah nak SPM lah wei..
ya Allah..
tapi menghairankan sebab aku tak rasa pape sangat..
bukan sebab pandai ke hape okayss..
kalau aku pandai takde lah tak pernah dapat straight a's..sobs2..
aku tak rasa debaran SPM..
aku nak rasa kegelabahan tu..
biar aku belajar sikit..
biar aku usaha sikit..
takde lah sibuk fikir benda bukan2..



  




kawan2 saya di MRSM Serting..
kita ade dalam dua bulan je bersama..
tak kisah kita nie ditimpa apa2 dugaan pun..
batch kita dah banyak ditimpa macam2 dugaan..
sebab apa?
kita tak fikir masa depan..
kalau setiap orang fikir masa depan sendiri..
fikir hidup sendiri,takde orang akan buat salah..
takde masalah akan timbul..betul??
jaga diri sendiri..
baru orang lain takkan sibuk hal kita..
 mulut orang tak boleh tutup lah..
huhu..




okay..nie last entry aku before spm..
lepas nie takkan balik dah..
wish me luck for my spm..
tunggu aku balik lepas spm..!!

-nisa-


Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Leave your lovely thoughts here :)
Tinggalkan kata-kata manis anda di sini :)

Y
Aching hearts :(
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...