Dear "KAU" ..


assalamualaikum.. :)
hai kawan kawan..keh keh keh
mengarut lagi aku malam nie..hahaha
as usual..i was just sitting here..doing nothing..again..
ya Allah nisa,esok kuiz, kau ni dah kenapa..
*tepuk tepuk dahi




huhu..
sedang aku duduk duduk di malam yang sepi hening nie..
memandang lemah ke arah langsir..
*takut nak bukak tingkap
aku teringatkan seorang kawan..
kawan aku..yang pada aku sangat istimewa..
not that kawan kawan aku yang lain tu tak istimewa..
yang nie dia lain sikit.. :)
siapa dia?





anime daydream photo: Daydream normal_dreamer.jpg





dia seorang kawan,teman..
yang mengingatkan aku siapa aku sebenarnya..
sentiasa cuba buat aku tersenyum pada masa aku hampir jatuh bila takdir Allah datang menjelma..
mengajar aku tentang erti hidup itu tidak mudah..
selalu cuba untuk menjadi lebih baik tanpa ada seorang pun yang tahu..
yang membuatkan aku mengagumi dia dalam diam..
kalau orang baca, mesti orang ingat aku dah jatuh cinta dekat dia kan?
hehe..aku tak ada jawapannya..
ya,lelaki..lelaki ni lelaki yang berbeza..
rahsia Allah perasaan aku nie..
dia kaburkan semuanya kerana aku yakin menurut Dia waktu tu belum tiba..




ada suatu masa..
dia adalah kawan yang boleh aku bawa bergurau..
gelak gelak..bersenang senang..
tapi ada waktunya, dia seperti permainan yang buat aku senyum sendiri..
walaupun dia tak buat apa-apa..
kehadiran dia tu kadang kadang cukup untuk buat aku rasa bahagia..
tapi aku tak ada rasa nak memiliki dia..
aku cuma bahagia,gembira, sebab aku kawan dia..
dia bukan jenis yang pandai mengayat..
penuh dengan kata-kata manis..
tak,tak, bukan itu orang yang aku pandang..
dia jugak bukan orang yang alim dan warak semata-mata..
dia sederhana..
cukup sifatnya sebagai seorang hamba Allah yang masih belajar erti hidup..
dia adalah dia..





aku kenal dia..
mula mula..aku benci dia..
sebab apa?haha..kalau aku bagitahu bocor lah rahsia.. :p
tapi lama lama mungkin aku matang..
aku matang menilai isi hati seorang teman..
kami tak rapat sampai nak berkongsi segalanya..
dan aku pun tak tahu apa dia rasa pada aku..
mungkin biasa-biasa saja..
dan aku tak kisah pun..belum masanya..
cuma aku suka kehadiran dia..
dia buat aku rasa kuat.. :)
aku tahu dia takkan baca nie..there's no way pun kan..
tapi andai lah kawan..kau baca tulisan aku nie..





aku nak cakap..
terima kasih sebab jadi kawan aku..
mungkin pada kau semua nie benda bodoh mengarut merepek..
aku kenal kau..kau tak layan jiwang kan.. :p
tapi ni bukan jiwang..
ni apa yang aku nak cakap..lama dulu..
aku nak mintak maaf kalau perkenalan kita dah buat kau rasa tak selesa atau apa-apa..
maaf..aku dah buat mulut orang berkata-kata..
classmate aku ke..siapa je lah..
aku cuba..tapi aku tak dapat halang semua orang..
kadang kadang aku jauhkan diri dari kau..
sebab aku tak nak kau tak selesa..
aku taknak kau rasa aku batak gila nak mengorat kau ke apa..
tak ada niat pun macam tu..sumpah demi Allah..
aku layan semua orang sama je..
mungkin orang yang anggap macam tu..aku pun tak faham..
aku sayangkan persahabatan kita..
aku gembira jadi kawan kau..aku bahagia kenal dengan kau..
aku harap aku dapat jumpa kau lagi satu hari nanti..
sebagai insan yang lebih baik..
sebaik orang yang terbaik yang pernah kau kenal..
aku doakan kau berjaya duniawi dan ukhrawi..
terima kasih sebab pernah wujud dalam muka surat hidup aku..
semoga Allah menjaga kau~
-nisa-

Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Leave your lovely thoughts here :)
Tinggalkan kata-kata manis anda di sini :)

Y
Aching hearts :(
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...