Ceritera Hari Raya




Assalamualaikum..
selamat semua..
selamat pulang ke universiti, politeknik, kolej, institut kemahiran ke apa dan sebagainya..
maaf, sekolah balik habis minggu ni..
taknak wish..
=_= *muka dengki
huhu..takdelah..





hari ni berapa hari raya eh?lapan ke?
ke tujuh?
mana mana lah kan..huhu
apa apa pun..nisa nak ucapkan selamat hari raya kepada semua rakan blogger..
tak kira di mana jua anda berada..kui kui kui
besar atau kecil..
comel atau montel..
gemuk atau kurus..
tapi lepas ni diet eh? boleh?huhu
maaf zahir dan batin..
semoga kita dipertemukan dengan ramdhan dan syawal tahun hadapan..amin..






hari raya gif photo: Selamat Hari Raya raya.gif





sebenarnya takdelah ceritera mana pun..huhu
nothing to talk about..
cuma tahun ni eraya aku betul betul berazam tak nak nangis..
aku berazam nak bahagia je..
senyum..
oleh itu aku mengambil keputusan untuk memakai lah shawl,,
hahaha..memang lah..
bila aku pakai shawl memang kalau orang tu kenal aku dia memang akan pelik lah..
sebab aku ni apatah pakai shawl, tudung bawal pun aku suka tudung hitam je..
tak tahu lah kenapa kalau pergi kelas aku malas betul nak overdressed..
pakai shawl belit belit..
warna terang menyala menyala..
kontra lah bagai semua tu,,
tapi raya ni tiba tiba aku nak lah pakai..huhu
and there you go..aku pakai..





me and farihin




yang sebelah aku, baju hijau tu mak andam aku..
merangkap sepupu kesayangan busuk busuk sayaaa..hihi
dia lah yang dok tatarias aku sepanjang hari..huhu
tahun ni i wear purple with balck..
pakaikan shawl..tu yang paling penting..
sebab kalau aku yang pakai memang tak jadi apa lah...merepek je..
huhu..pelik kan aku..
lepas tu cuti raya pulak memang elok 4 hari je..
cuti sebelum raya yang lama..
memang sengaja taknak bagi aku raya ke apa..
lepas tu balik balik je terus lab test..
memang tak boleh kalau nak skip pun..
memang mengundang kesabaran..
memang dan memang..
so terkejar kejar lah ayahku pulang dari kampung ke rumah..
kemudian menghantar aku semula ke universiti teknologi petronas yang indah permai ini..
dekat 300 km ayah aku drive..
hebat hebat..syabas ayah, syabas..haha





and then nak dijadikan cerita..
raya tahun ni aku dapat hadiah istimewa..
Allah pulangkan dia semula pada aku..
aku tak tahu lah sampai bila..
tapi yang penting dia jadi lebih baik..
macam cuba nak jadi dia semua..
aku bersyukur..at least we get to spend some time together..
i almost give up..
i almost make my turn to look at that another crazy guy..suckish..
tapi mungkin dia nampak sesuatu..
ataupun mungkin dia cuma nak buat aku bahagia..
it's okay lah..terima kasih..
tak kisah semua orang nak annoying ke apa kan sekarang..siapa suruh baca..kui kui kui
saya hargai kehadiran awak disisi saya..
maaf di atas ketelanjuran kata..
selamat hari raya.. :)





^_^ copyright

Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Leave your lovely thoughts here :)
Tinggalkan kata-kata manis anda di sini :)

Y
Aching hearts :(
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...